11 februari 2010

Idag har jag varit på ultraljud med min mor!
kraken låg o sparkade och sprattlade, såg t.o.m ut som han vinkade där i en snabb vinkel ..
man såg när han hikade och även när han låg o drack fostervattnen, käken rörde på sig!

Mamma var söt och betalade två foton

Här ser man att han har handen vid huvudet.



Här ser man lite utav läpparna & den lilla söta näsan!
och handen ligger kvar vid huvudet!





Nästa ultraljud är den 24/3 och då ska jag till en läkare som ska gå in mer och kolla organen och se så allt ser bra ut!


Våran söta lilla bebis! <3


Kommentarer
tessan säger:

jätte fina kort på lille tuvafelix :)

2010-02-11 | 21:58:02
Bloggadress: http://theresefranzen.devote.se
Anda säger:

Härliga bilder Jennifer...:-) Och nu fick jag ju se magen också..Ses snart! Var rädda om er!

2010-02-11 | 23:52:51
Eva Franzen säger:

Så söööt Han/hon é. Felix eller Nova

2010-02-12 | 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback