Blir många oroliga stunder ..

Nu är onsdagen här, natten/morgonen har inte varit den bästa ..
Nova varit väldigt ledsen, legat o gnyt i sömnen .. Otäcka drömmar och en pappa som inte är kvar på platsen han låg på när Nova gick och la sig igår .. Har varit såhär flera dagar nu!
 
Men nu har jag lämnat henne på dagis och jag ska ta tag i disken och dammsugaren innan jag ska åka och jobba mitt kvällspass 14.30-21.00 och likadant blir det imorgon lämna Nova på dagis, styra undan här hemma och ett kvällspass 14.30-21.00 sen är jag ledig fre, lör, sön och mån .. Ska bli skönt!
så i helgen om dyrt blir fint väder och lite plus grader så ska jag ta tag i våra fönster här hemma! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback