Nu tar jag helg ..

lämnat Nova på dagis, hon var svårväckt idag, min lilla prinsessa! Men till dagis kom hon.
 
Efter jag lämnat henne var jag nere och tog lite prover på VC idag, jobbigt när man varken får dricka eller äta något innan man varit nere och tagit proverna!
Känns lite konstigt när man är diabetiker, att om man ligger lågt i sitt blodsocker och känner att man måste äta då måste man skjuta upp provtagningar, så jag kör en fuling .. tar mindre insulin på kvällen så jag istället ligger lite högt så jag slipper känningar .. Men då blir man istället törstig .. en enda stor ond cirkel haha! 
 
Ikväll får vi lite film och matgäster, undra bara vad man ska bjuda på! Hittar säkert på något gott :) 
Har ni några förslag på en fin middag såhär på en fredagkväll? skriv gärna förslag i en kommentar!
 
Snart ni ska jag STORstäda här hemma, resten av helgen är uppbokad med annat skojsigt! 
 
ha en fin fredag allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback