Tisdag


Igår tog jag och min familj ett varv till badhuset, blev väldigt billigt då vi bara behövde betala 65kr.
Vi har planer på att åka snart igen, men hoppas att man kan ta med en liten lek-kompis till Nova! 
                
 
Idag har jag jobbat 7-13.30, hämtade Nova vid 14.00 .. Ett jobb på dagis skulle nog nästan vara ett dröm jobb, jag älskar barn! Satt nog med dem små i 45 minuter och titta på när dem dansa, rita, pärla och bara busa .. Underbar barn
 
Nu blir det diska undan lite, förberedda mat och sen åka och handla för när det blir mörkt tänker jag inte lyfta ett finger, då ska det bara vara soffhäng med film och mys!
ha en fortsatt trevlig tisdag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback