Torsdag

Här ligger jag i soffan och slöar, super skönt när man vet att man har ett kväll pass framför sig och en gnagande huvudvärk!
 
Imorgon ska jag till VC och ta lever prover, en vecka innan var dem tvungen att tas, så nästa fredag ska jag till läkaren på diabetes och få svaren på proverna .. Mycket man måste stå ut med när man har diabetes, väldigt många måsten ..
men jag hoppas jag kan få lite hjälp så jag kan komma tillbaka upp på stigen ingen! Back on track.
Hoppas på att få min insulin pump tillbaka, skulle kännas ännu tryggare .. Nog om det där, blir nog bra om jag ger mig sjutton på det!!
 
 
I helgen ska vi ta med våran dotter på bio, hon ville se Tingeling så den ska vi mysa med att se, synd bara att den går så tidigt på dagen, redan kl 13! Varför? det är ju helg.. Dem kunde ju visat den vid halv 6!
Men det ska bli mysigt, första bio besöket för Nova :)
 
 
Nu ska jag fortsätta mitt soffhäng tills det är dags att diska och dammsuga .. 
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback